RETUR ȘI SCHIMB DE PRODUS

Poți returna produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora.

Urmează pașii de mai jos:

Ai un cont de client?

1.     Conectează-te la contul tău, mergi către secțiunea ”Comenzi”, și alege comanda în care se află produsele pe care vrei să le returnezi

2.     Bifează produsele pe care vrei să le returnezi și lasă-ne scris opțiunile tale de retur sau contul IBAN în care dorești restituirea contravalorii comenzii.

3.     Ambalează produsele corespunzător într-un mod similar cu cel în care ți-au fost livrate.

4.     Solicită un curier FanCourier aici. Acesta va ridica coletul conform datelor indicate de tine

5.     Sau alege să returnezi în EasyBox aici

6.     După primiea și verificarea produselor, îți vom trimite produsele dorite  sau, în decurs de maxim 14 zile lucrătoare, îți vom restitui contravaloarea achitată în contul specificat.

Nu ai un cont?

1.   Descarcă formularul de retur aici și complează-le cu opțiunile tale. Trimite-l pe adresa de email [email protected] sau în pachet împreună cu produsele returnate

2.   Ambalează produsele corespunzător într-un mod similar cu cel în care ți-au fost livrate.

3.   Solicită un curier FanCourier aici. Acesta va ridica coletul conform datelor indicate de tine.

4.   Sau alege să returnezi în EasyBox aici

5.   După primiea și verificarea produselor, îți vom trimite produsele dorite  sau, în decurs de maxim 14 zile lucrătoare, îți vom restitui contravaloarea achitată în contul specificat. 

POLITICA DE RETUR

Dacă sunteți nemulțumit(ă) de produsul primit, INWHITE SRL vă garantează dreptul să îl returnați in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, cu respectarea condițiilor de retur. cu notificare de retur pe adresa de email [email protected] dacă procedura de retur nu este inițiată din contul de client.

Dreptul la retur

“Consumatorul, persoană fizică, are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor". (conf. O.G. 130/2000, CAP. II, art. 7.1).

NOTĂ! Produsele personalizate la cererea clientului sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.

Condiții de retur

           Poți alege să returnezi parțial sau complet o comanda în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acesteia. Asigură-te că produsele sunt ambalate corespunzător, într-un mod similar cu cel în care ți-au fost livrate.

              Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care ți-a fost livrat, să nu fie folosit, să nu prezinte urme de purtare, lovire sau murdărie, să conțină toate accesoriile și etichetele aferente produsului, să fie în ambalajul original, însoțit de certificatul de garanție (în cazul sabotilor).

Sunt considerate urme de uzură, urmele de machiaj, fond de ten, ruj sau alte substanțe ce necesită spălare pentru a fi îndepărtate

                Poți alege returnarea banilor într-un cont bancar (doar pentru comenzile plasate online) sau înlocuirea cu un alt produs. În cazul în care prețul produselor diferă, vei achita diferența de preț la livrare sau prin OP, sau îți vom restitui suma într-un cont bancar.

                Rambursarea sumelor achitate se va face în cel mult 14 zile lucrătoare de la data primirii returului, prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur.

                Costurile de transport aferente trimiterii returului la noi este suportat de către tine.

În cazul în care alegi un produs la schimb, acesta îți va fi trimis GRATUIT de către noi.

Nu primim colete returnate cu plata ramburs sau cu restituire de produs. Acestea vor fi refuzate și veți suporta taxele de tur-retur.

             În cazul în care nu sunt respectate condițiile de retur, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.