Cum cumpăr?

 

Să cumperi de pe in-white.ro este foarte simplu. Trebuie doar să urmezi acești pași:

  1.   Alege secțiunea (femei/bărbați), categoria (îmbrăcăminte/încălțăminte) și familia (tipul articolului).

Vizualizează produsul/produsele care te interesează. Printr-un simplu clic, fotografia se poate mări pentru a vedea detaliile și partea din spate a produsului, materialul, mărimile disponibile, codul și prețul.

Poziționând cursorul pe poza principală și derulând în jos/sus cu ajutorul rotiței de la mouse poți mări pentru a vedea detaliile. Poți schimba poza prin mutarea cursorului pe una din pozele produsului, fără a fi nevoie de a da clic.

  1.   Selectează un articol și adaugă-l în coș. Poți continua cumpărăturile sau poți plasa comanda.
  2.   Alegeţi o metodă de livrare.
  3.   Selectaţi o metodă de plată.
  4.   Confirmă comanda.
  5.   Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii.

Livrare

  •   Unde pot primi comanda?

Poți primi comanda la adresa dorită (la domiciliu, la serviciu etc. - niciodată la o căsuță poștală) sau la un sediu Fan Courier.

  •   Cât durează livrarea comenzii?

Termenele de livrare depind de stocul disponibil.

Livrarea produselor aflate în stoc se va face în maxim 24-48 de ore de la confirmarea comenzii, pentru comenzile plasate de luni-vineri. Comenzile plasate până în ora 14:00, vor fi expediate în aceeași zi, după ce au fost confirmate.

Comenzile plasate in weekend vor fi expediate către dumneavoastră luni, după ce au fost confirmate telefonic, și vor ajunge la destinație în 24-48 de ore.

  •   Cât trebuie să plătesc pentru livrare?

Livrarea standard costă 10,60 Lei +TVA, dacă vă aflați în aria de acoperire a curierului, și se aplică comenzilor cu plata cu cardul online sau prin OP.

Livrarea cu plata ramburs costă 15,10 Lei +TVA dacă vă aflați în aria de acoperire a curierului

Pentru zona exterioară se aplică 0,80 lei / km + TVA. Pentru mai multe informații sau pentru a aflat dacă vă aflați în aria de acoperire a Fan Courier vă rugăm să ne contactați sau să consultatați site-ul Fan Courier.

Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 400 lei, dacă vă aflați în aria de acoperire Fan Courier și nu se aplică tarif pentru kilometri exteriori.

  •   Pot să urmăresc starea comenzii mele?

Da, în "contul meu", la ”Istoric și Detalii ale comenzilor”, vei putea vedea starea comenzii tale. Dacă nu ești înregistrat, dă clic pe linkul "Urmărirea oaspeților" din e-mailul de confirmare pentru a urmări comanda.

Schimburi și returnări

  •   Trebuie să plătesc ceva dacă solicit un schimb sau o returnare?

În cazul schimbului de produse, taxa de transport către noi va fi suportată de către INWHITE (doar pentru schimbul de produse), iar CLIENTUL va achita cheltuielile de transport când ajunge noul colet 10,60 Lei +TVA

Dacă CLIENTUL dorește restituirea banilor, TAXA DE TRANSPORT către noi a produsului/produselor va fi suportată de client.

  Returul gratuit NU se aplică în cazul promoțiilor cu “Livrare gratuită”.

  Returul gratuit nu se aplică în cazul localităților cărora li se aplică km exteriori.

 VĂ RUGĂM SĂ NU TRIMITEȚI COLETE CU RAMBURS SAU CU RESTITUIRE DE PRODUS DEOARECE NU LE VOM PUTEA ACCEPTA, IAR TAXELE TUR-RETUR VOR FI SUPORTATE DE DUMNEAVOASTRĂ.

VĂ RUGĂM SĂ VĂ ASIGURAȚI CĂ PRODUSELE RETURNATE AU TOATE ETICHETELE ORIGINALE ȘI NU PREZINTĂ URME DE PURTARE - URMELE DE FOND DE TEN, MACHIAJ, RUJ SE CONSIDERĂ URME DE PURTARE. 

  •   Care este termenul în care se poate efectua un schimb sau o returnare?

Toate returnările sau schimburile trebuie să aibă loc în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor.   Mai multe informaţii în termeni și condiții.

INWHITE SRL îşi rezervă dreptul de a refuza returnările comunicate sau trimise după expirarea termenului stabilit sau articolele care nu se află în starea în care au fost primite, prin aceasta se înțelege ca produsul să fie în stare intactă, cu etichetele originale, fără urme de uzură sau murdare.

  •   Cum pot efectua un schimb sau o returnare?

Pentru schimbarea sau returul produselor comandate de către dumneavoastră vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0725.170.089 sau pe email contact@in-white.ro. 

  •   Pot să păstrez articolul iniţial după ce am solicitat un schimb?

Nu. În cazul în care trec cele 14 zile de la solicitarea de schimb şi nu am primit înapoi articolele iniţiale, vom percepe suma reprezentând contravaloarea acestora prin metoda de plată folosită iniţial.

  •   Odată ce s-a efectuat un schimb, pot să returnez noul articol?

Da. Aveţi la dispoziţie 14 zile de la data la care v-am confirmat noua expediere, cheltuielile directe de returnare a produselor fiind suportate de catre cumparator.

  •   Pot să schimb sau să returnez orice articol?

Da, atât timp cât articolele se află în stare perfectă, au etichetele corespunzătoare și nu prezintă urme de purtare.

  •   Când voi primi contravaloarea produselor returnate?

Veţi primi contravaloarea DOAR prin transfer bancar direct DOAR în contul dumneavoastră bancar într-un termen estimat de 10 - 14 zile de la primirea produsului returnat. 

Informații generale

Care este politica privind ajustarea preţurilor?

Nu efectuăm ajustări în cazul articolelor ale căror preţuri iniţiale au fost reduse.

Voi primi același produs pe care îl văd în fotografie?

Da, dar culorile pot fi ușor diferite din cauza tehnologiei de redare a culorilor folosită de dispozitivul dumneavoastră.

Este posibil să primesc informații periodice pe e-mail cu ultimele noutăți și oferte de la InWhite Romania?

Da. Accesând "Newsletter" vei primi informații privind ultimele noutăți, lookbook-uri și evenimente de la InWhite Romania.

Pot să mă dezabonez de la Newsletter-ul de la InWhite Romania?

În secțiunea "Newsletter" vei putea să te dezabonezi cu ușurință. Completează datele și selectează "Trimitere".

Cum recuperez parola dacă am uitat-o?

Dacă ai uitat parola, poți să o recuperezi din secțiunea Log-in. Vei primi un e-mail cu noua ta parolă.

Cum mă pot asigura ca am făcut comanda?

După ce ai plasat comanda, vei primi un e-mail de confirmare. În cazul în care nu îl primești, contactează-ne pe e-mail sau la numărul de telefon afișat pe site. De asemenea, vei fi contactat de către un operator pentru confirmarea comenzii. 

Pot să aflu starea comenzii mele?

Da, poți vedea starea actualizată a comenzii tale în timp real. Pentru aceasta, accesează secțiunea " Istoric și Detalii ale comenzilor " a contului tău. Dacă nu ești înregistrat, dă clic pe linkul "Urmărire oaspeți" din e-mailul de confirmare.

Pot elimina vreun articol din comanda mea?

Da. Din coșul de cumpărături vei putea elimina articolele pe care nu le dorești, atâta timp cât nu ai finalizat procedura de plasare a comenzii.

Îmi pot anula comanda?

Da. Vei putea anula comanda ta doar dacă starea acesteia ți-o va permite. Pentru aceasta, te rugăm să ne contactați pe e-mail sau la numărul de telefon afișat pe site 0725.170.089

Ce trebuie să fac dacă primesc un articol cu defect?

InWhite Romania vinde numai articole în stare perfectă, prin urmare, dacă primești în mod excepțional un articol cu defect, te rugăm să ne contactezi prin e-mail sau la numărul de telefon afișat pe site.

Ce trebuie să fac dacă primesc alt articol decât cel comandat?

Dacă din greșeală primești un articol pe care nu l-ai comandat, te rugăm să ne contactezi prin e-mail sau la numărul de telefon afișat pe site.